Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'theme_register_nav_menu' not found or invalid function name in /www/wwwroot/promo.zolote-zerno.com.ua/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324
Питання та відповіді
facebook instagram mail Зворотній зв’язок

Питання та відповіді

ЩО НЕОБХІДНО ЗРОБИТИ ДЛЯ УЧАСТІ В АКЦІЇ?

  1. Придбати акційну продукцію ТМ «Золоте Зерно», ТМ «Mr.Croco» та ТМ «Slasti»та знайти на пачках унікальний акційний код 
  2. Зареєструвати код на сайті promo.zolote-zerno.com.ua протягом періоду дії Акції

ЯКИЙ ТЕРМІН ПРОВЕДЕННЯ АКЦІЇ?

Акція проводиться з 26 липня 2021 року по 28 жовтня 2021 року.

ДЕ ПРОХОДИТЬ АКЦІЯ?

Акція проходить по всій території України, крім АР Крим і тимчасово окупованих територій Донецької і Луганської областей.

ЯКА ПРОДУКЦІЯ БЕРЕ УЧАСТЬ В АКЦІЇ?

В Акції бере участь продукція ТМ «Золоте Зерно», ТМ «Mr.Croco» та ТМ «Slasti» зі спеціальною наліпкою-стікером на упаковці, а саме:

  • Пластівці Глазуровані «Золоте Зерно», 200 г
  • Пластівці Молочні «Золоте Зерно», 200 г
  • Кульки з какао «Mr.Croco», 200 г
  • Кульки Мікс «Mr.Croco», 200 г
  • Кульки Мікс Color Balls «Mr.Croco», 200 г
  • Динозаврики Мікс з какао та молоком «Mr.Croco», 220 г
  • MEGA кульки з какао «Mr.Croco», 200 г
  • MEGA кульки Мікс «Mr.Croco», 180 г
  • Кульки глазуровані цукровою глазур’ю з какао «Mr.Croco», 500 г
  • Фігурні вироби «З пряженим молоком» «Золоте Зерно», 200 г
  • Фігурні вироби «Молочні» «Золоте Зерно», 200 г
  • Палички Молочні «Slasti», 150 г
  • Палички зі смаком пряженого молока «Slasti», 150г

ХТО МОЖЕ ВЗЯТИ УЧАСТЬ В АКЦІЇ?

Учасником Акції можуть бути громадяни України, котрим на момент участі виповнилося 18 років, та які надали свою однозначну згоду з Правилами акції та виконали всі умови участі в Акції.

ЩО ТАКЕ «КОД»?

Унікальна послідовність з 9-ти символів, розміщена на промо-стікері, що дає Учаснику Акції можливість взяти участь у розіграші призів, що передбачені умовами цієї Акції.

ДЕ Я МОЖУ ЗНАЙТИ КОД, ЯКИЙ ПОТРІБНО ЗАРЕЄСТРУВАТИ?

Код можна знайти за спеціальним захисним покриттям (скретч-покриття) на Акційному стікері, що розміщений на упаковках товару, що приймають участь у Акції.

ЯК Я МОЖУ ЗАРЕЄСТРУВАТИ АКЦІЙНИЙ КОД?

На сайті promo.zolote-zerno.com.ua, заповнивши спеціальну реєстраційну форму

СКІЛЬКИ КОДІВ МОЖЕ ЗАРЕЄСТРУВАТИ ОДИН УЧАСНИК?

Один учасник Акції може зареєструвати необмежену кількість кодів. Більше кодів — більше шансів на виграш.

СКІЛЬКИ ПОДАРУНКІВ МОЖЕ ВИГРАТИ ОДИН УЧАСНИК ЗА ПЕРІОД АКЦІЇ?

Один учасник може виграти за весь період Акції 1 подарунок.

ЧИ МОЖЕ УЧАСНИК ВИКОРИСТОВУВАТИ КОДИ ПОВТОРНО, ЯКЩО КОДИ ВИЯВИЛИСЯ НЕВИГРАШНИМИ?

Ні, один код може бути використаний та зареєстрований у системі лише один раз. Більше одного разу система код не прийме.

Також важливо зазначити, що після розіграшу, що проходитиме один раз на три тижні, де буде розігруватись гіроборд, коди згоряють, навіть якщо вони виявилися не виграшними. В розіграші гіроборду  приймають участь тільки ті коди, що були зареєстровані протягом трьох тижнів перед розіграшом.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я НЕ ЗНАЙШОВ КОД НА СТІКЕРІ?

Якщо певна одиниця Акційної продукції не містить Акційний Код, або якщо Акційний код нанесено нечітко (брак виробництва партій), що не дає змоги розібрати символи Акційного коду, або якщо код дублюється (система зазначає про те, що код вже було введено), Учасник Акції має повідомити про це Виконавця Акції, надіславши електронного листа на адресу електронної пошти promo.zolotezerno@gmail.com, обов’язково вказавши у листі свій номер мобільного, який Учасник використовує для участі в Акції.

До листа обов’язково має бути додано: чітке фото всієї лицьової сторони етикетки Акційної Продукції, а також чітке фото акційного стікеру, де нанесений або мав бути нанесений Акційний код. Всі фото повинні бути належної чіткості, яка дає змогу роздивитись інформацію на них.

ЩО БУДЕ ЯКЩО Я ЗАРЕЄСТРУЮ НЕПРАВИЛЬНИЙ КОД, АБО ЗАРЕЄСТРУЮ КОД З ПОМИЛКОЮ?

При введенні невірної інформації за кодом ви отримаєте повідомлення відповідного змісту. Система не буде приймати невірні або підробні коди.

ЧИ МОЖНА ОТРИМАТИ ГРОШОВУ КОМПЕНСАЦІЮ АКЦІЙНИХ КОДІВ?

Грошова компенсація умовами Акції не передбачена

КОЛИ Я МОЖУ ЗАРЕЄСТРУВАТИ КОД?

Акційні коди потрібно зареєструвати в період з 00 годин 00 хвилин 00 секунд 26 липня 2021 року до о 23 годині 59 хвилин 59 секунд 28 листопада 2021 року.

ЯКІ ПРИЗИ Я МОЖУ ОТРИМАТИ ЗА УЧАСТЬ В АКЦІЇ?

  1. Гарантований приз – стікерпак для Telegram/Viber;
  2. Брендовану тарілку при щоденному розіграшу; 
  3. Портативну колонку при щотижневому розіграшу;
  4. Гіроборд при розіграші раз на три тижні.

ЯКА КІЛЬКІСТЬ ПРИЗІВ РОЗІГРУЄТЬСЯ В АКЦІЇ?

  1. Щодня — гарантовано 2 шт брендовані тарілки;
  2. Щотижня – 3 шт портативних колонок;
  3. Кожні три тижні – 1 гіроборд.

ЯК ПРОВОДИТЬСЯ РОЗІГРАШ ЩОДЕННИХ, ЩОТИЖНЕВИХ ПРИЗІВ ТА ПРИЗІВ, ЩО РОЗІГРУЮТЬСЯ РАЗ НА ТРИ ТИЖНІ?

Розіграш проводиться серед усіх учасників Акції, які протягом певного акційного періоду успішно зареєстрували код.  Розіграш проводиться серед всіх зареєстрованих кодів шляхом випадкової комп’ютерної вибірки з використанням спеціального програмного забезпечення.

А ЯКЩО ВИ НЕ ЗМОЖЕТЕ МЕНІ ДОДЗВОНИТИСЯ ДЛЯ УТОЧНЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ТО МІЙ ПРИЗ ДІСТАНЕТЬСЯ КОМУСЬ ІНШОМУ?

Учасники Акції, які набули право на отримання одного із Заохочень, передбачених цими Правилами (Переможці Акції), протягом 3-х робочих днів з дати їх визначення повідомляються про перемогу SMS-повідомленням на номер мобільного телефону, який був зазначений ними при реєстрації Акційного коду на Сайті.

В SMS повідомленні зазначається, яке саме Заохочення отримує Учасник Акції, та нагадується яким способом Учаснику Акції необхідно надати інформацію Організатору для отримання Заохочення.

Також Організатор зобов’язується сповістити про це учасника акції телефоном. Якщо учасник Акції, який набув право на отримання одного із Заохочень, не відповідає на телефоні дзвінки організатора (5 (п’ять) дзвінків протягом 3 (трьох) днів), то учасник Акції втрачає своє право на отримання заохочення.

Організатор/Виконавець не несуть відповідальності за роботу операторів мобільного зв’язку, будь-які помилки мобільного зв’язку, внаслідок яких Учасника не було повідомлено та/або було несвоєчасно повідомлено про те, що він був визначений як Учасник, який отримав право одержати одне із Заохочень, а також у разі надання неточної або недостовірної інформації щодо номера телефону такого Учасника, адреси електронної пошти тощо, та у разі настання обставин непереборної сили;

КОЛИ Я ЗМОЖУ ОТРИМАТИ ПРИЗ?

При виконанні всіх умов Акції, приз доставляється протягом 45-ти днів з моменту отримання Виконавцем Акції всіх необхідних документів та ідентифікації Учасника Акції

ЯК МЕНІ ДОСТАВЛЯТЬ ПРИЗ?

Доставка призу відбувається двома способами

  1. Якщо Учасник Акції знаходиться/проживає в Дніпрі, то він зможе самостійно забрати приз за адресою м.Дніпро, вул. Молодогвардійська, 1
  2. Для інших Учасників Акції доставка відбувається кур’єрською службою.

Доставка призів кур’єрською службою відбувається за рахунок Організатора Акції.

ЧИ НЕОБХІДНО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ПРИ ОТРИМАННІ ПРИЗУ?

Учасник, який став володарем переможного Акційного стікеру  протягом 10-ти днів з моменту отримання СМС направляє Організатору Акції на адресу електронної пошти promo.zolotezerno@gmail.com наступні дані:

1) скан-копії або фото (роздільною здатністю не менш 203 dpi)  таких документів:

  • власного дійсного паспорту громадянина України (чи іншого дійсного документа, який підтверджує громадянство України);
  • власної облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера) (окрім випадку, коли учасник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, про що має відповідну відмітку в паспорті);
  • фото виграшного стікеру;
  • акційної упаковки/упаковок з унікальним кодом/кодами, на який/які припав виграш.

2) а також:

  • адреси відділення Нової Пошти для відправки подарунку Переможцю (в межах території проведення Акції);
  • додаткову інформацію, яка потрібна Організатору для відправки Заохочення та бухгалтерського, фінансового та податкового обліку.

ЧИ ПОТРІБНО ЗБЕРІГАТИ ОРИГІНАЛ АКЦІЙНОЇ УПАКОВКИ ДО ЗАКІНЧЕННЯ АКЦІЇ?

Так, це необхідно. Для отримання призів Акції, Виконавець має право запитати у вас оригінал акційних упаковок з акційними кодами

ЧИ ПОТРІБНО ПЛАТИТИ ПОДАТКИ З ПРИЗІВ?

Ні, сплата всіх податкових зборів відбувається за рахунок Організатора Акції

ХТО Є ОРГАНІЗАТОРОМ АКЦІЇ?

Організатором Акції є ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів».